Fortrydelse og ombytning

Du sidder måske og er ved at bestille og er lidt usikker på fortrydelsesretten. Eller også har du fortrudt et køb eller har fået en gave, der ikke var helt i øjet. Så læs her. 


Fortrydelsesret – Du har 14 dage,:

Som kunde har du altid 14 dages fortrydelsesret (dog er der ikke fortrydelsesret på særlige bestillingsvarer, f.eks. udvalgte møbler).

Bemærk, man kan ikke fortryde ved at undlade at hente pakken. Vi skal altid have besked.

Vil du benytte fortrydelsesretten skal du gøre følgende:

  1. Inden for 14 dages fristen meddele os på vores kundeservicemail (gerne ved at svare på ordrebekræftelsen), at du ønsker at returnere varen.
  2. Returnere varen senest 14 dage efter du har skrevet til os
  3. Returnere varen til vores lager: Handikuvertering, c/o Pathos, Walgerholm 16, 3500 Værløse
  4. Sende varen som business pakke (privatpakker med Post Nord kommer til et posthus, og vi får ikke besked). Vil du benytte GLS kan du med dette link købe returlabel til kr. 50,-. Bemærk, ved fortrydelse afholder du selv udgiften til returfragt.
  5. Med pakken vedlægge ordrebekræftelse eller følgesedlen der var med pakken, så vi kan identificere hvorfra pakken stammer.

Returnering og refundering 

Varen skal returneres i originalemballage, og mærkater og lignende må ikke være fjernet. Når vi modtager varen tjekker vi alt er ok og refunderer derefter købsbeløbet til kontoen, hvorfra varen er betalt.

Bemærk, at du bærer risikoen for varens værdiforringelse, fx som følge af brug, eller skader under transporten fra dig til os. Så pak den godt ind J

Hvis varens værdi er forringet mistes fortrydelsesretten ikke. Men vi anslår hvor meget varens værdi er forringet til et gensalg og refunderer så købsbeløbet forholdsmæssigt.

Ombytning af varer

Ønskes varen ombyttet refunderer vi beløbet på den returnerede vare og beder vi dig lægge en ny ordre på varen du ønsker.

Modtaget en gave?

Har du modtaget en gave har du måske ikke ordrebekræftelse/følgeseddel. I så fald bed gavegiver om det. Ønsker du pengene refunderet til din konto, kan du på ordrebekræftelse/følgesedlen skrive kontonummeret (husk at gøre det tydeligt) Så klarer vi det.